Novinky
22.05.2018
Nové obchodní podmínky /GDPR/
https://www.forbarf.cz/obchodni-podminky-nove-forbarf-cz číst celé
01.03.2017
Zapojili jsme se dle zákona do povinné evidence tržeb - EET
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;... číst celé
01.10.2016
ONLINE PLATBA KARTOU - pouze online při objednávání!
Rádi bychom Vás informovali, v našem internetovém obchodě (e-shopu), při tvorbě a odesílání objednávky je možné zaplatit objednávku "online" platební ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. FAQ
FAQ nebo-li časté dotazy od našich zákazníků

Zasíláte mražené maso také poštou, společností Intime, přes Zásilkovnu,  PPL, Geisem nebo jinak?

Ne, bohužel neposíláme a to ze dvou důvodů:

1)Je to v rozporu s podmínkami přepravců balíčků (nelze zasílat zboží podléhající rychlé zkáze, konkrétně živočišné produkty).

2) Je to v rozporu s platnou legislativou a podmínkami, které musí být dodrženy pro přepravu krmného masa.

Někteří prodejci masa za účelem zisku tato pravidla vědomě porušují a rozesílají maso spedičními společnostmi, riskují tak ale zdraví vašich zvířat. Forbarf.cz bude vždy patřit k obchodům, které nehazardují se zdravím vašich psů a koček a kvalitou produktů svých dodavatelů. 

Zasíláte objednávky na dobírku?

Ne, na dobírku objednávky nezasíláme. V minulosti jsme tuto možnost zákazníků nabídli, ale více než polovina balíčků se nám vracela nevyzvednutých. V naší nabídce vidíte reálné fotografie produktů, proto vždy víte, co objednávate. U nás nekupujete načančané obrázky z internetových databází. Pokud máte k produktům dotaz, nebo se potřebujete poradit, neváhejte nás kontaktovat e-mailem, nebo telefonicky. Rádi a zdarma vám poradíme. Se všemi produkty máme osobní skušenost, tedy lépe řečeno naši pejsci a kočičky.

Mohu přijít na prodejnu bez objednávky, nebo musím vždy dopředu objednat přes e-shop?

Ano, můžete smozřejmě přijít i bez objednávky. Vyhraďte si, prosím, ale pro tuto návštěvu obchodu více času. Přednostně vydáváme objednávky zákazníkům, které si zboží rezervovali předem po internetu.

Produktů máme v mrazácích stovky, a chviličku nám vždy zabere, než společně produkty najdeme. 

Vzhledem k tomu, že nám ale chodí objednávky průběžně, je možné, že když si na internetu nějaký produkt vyhlédnete, objednávku (rezervaci zboží nepošlete) může se stát, že než k nám na prodejnu dorazíte, produkt si zarezervuje někdo další. 

Máte vše co vidím na e-shopu skladem na prodejně? 

Vše co vidíte v e-shopu Forbarf.cz máme fyzicky uskladněné na prodejně v Jažlovické ulici v Praze, vyjma celých balení granulí BARDOG, které máme v externím skladu, kde jsou vhodnější podmínky a více místa pro dlouhodobé skladování. Pokud chcete mít ale jistotu, že vám během doby než, se zastavíte vybraný produkt na stránkách e-shopu nevykoupí, raději si je formou objednávky zarezervujte. Pokud si nejste jisti vhodností produktu pro vašeho miláčka, vždy je možné produkty na vaše přání z objednávky vyjmout, nebo nahradit produkem jiným. Skladové zásoby se mění každou chvilku, podle toho jak u nás zákazníci zboží nakupují. Proto doporučujeme rezervovat vybrané produkty o-nline. 

Jak je to u vás s parkováním ?

Před prodejnou je velké kruhové veřejné parkoviště, na kterém je možné parkovat zdarma. V poslední době ale aut rezidentů z okolí přibývá, proto je občas obtížné najít místo přímo před prodejnou. V případě, že parkujete na vzdálenějším parkovacím místě a jdete pro velkou těžkou objednávku, máme na prodejně k zapůjčení nákupní vozík a rádi vám s nakládkou objednávky do auta pomůžeme.

 

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.