


Jak probíhá doručování objednávek po Praze ve Forbarf.cz ?
1.
OBJEDNÁVKY DORUČUJEME POUZE NA EXISTUJÍCÍ ADRESY NA ÚZEMÍ HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY.
2.
VE ZVOLENÝ DEN EXPEDUJEME POUZE OBJEDNÁVKY, KTERÉ NÁM DORAZILI V TERMÍNU UZÁVĚRKY. Pokud jste nestihli uzávěrku, zavolejte nám na tel: +420 792 309 688
3.
V DEN ROZVOZU EXPEDUJEME POUZE ZAPLACENÉ OBJEDNÁVKY. Pokud jste zvolili platbu převodem, zašlete nám prosím úhradu s dostatečným předstihem. Nezaplacené objednávky v den rozvozu stornujeme, pokud se s námi nedomluvíte jinak.
4.
OBJEDNÁVKY BALÍME Z HYGIENICKÝCH DŮVODŮ DO PEVNÝCH IGELITOVÝCH TAŠEK s nosností cca 12 Kg. Není tedy nutné si připravit bedny nebo tašky pro přenos produktů domů. Objednávky převážíme v termoizolačních foliích.
5.
K TAŠKÁM PŘIKLÁDÁME DODACÍ LIST SE SEZNAMEN PRODUKTŮ. Dodací list vám poslouží ke kontrole obsahu objednávky a jsou na něm případně vyznačeny nedodané položky.
6.
V DEN ROZVOZU ROZESÍLÁME SMS S PŘIBLIŽNÝM ČASEM DORUČENÍ A ČÍSLEM NA ŘIDIČE. Pokud vám v den rozvozu do 14:00 nepřijde sms, kontaktujte nás prosím na čísle +420 792 309 688 (pouze volat, tel číslo nepřijímá sms)
7.
ČAS DORUČENÍ V SMS JE POUZE ORIENTAČNÍ - Dopravní situaci a zdržení zákazníky na rozvozové trase neumíme bohužel ovlivnit. Proto prosím, buďte na adrese k dispozici ideálně mezi 18:00-22:00 a mějte u sebe telefon s kontaktním číslem, které jste nám uvedli do objednávky.
8.
ŘIDIČ ROZVOZU VÁM ZAVOLÁ PŘI DOJEZDU NA VAŠI ADRESU Objednávky doručujeme ke vchodu u domu a pouze na adresy, ke kterým je možný příjezd vozidlem.
9.
PO PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY SI OBJEDNÁVKU ZKONTROLUJETE Případné nesrovnalosti v objednávkách nám prosím oznamujte bezodkladně (nejpozději do 24h) písemně na e-mail: objednavky@forbarf.cz
10.
NÁSLEDUJÍCÍ DEN PO DORUČENÍ OBJEDNÁVKY VÁM ZAŠLEME NA E-MAIL DAŇOVÝ DOKLAD - FAKTURU. Za nedodané položky vám bude vrácen přeplatek zpět na účet, ze kterého jste objednávku hradili. Převod přes platební bránu zpět na účet trvá zpravidla 3 dny.