Novinky
09.08.2020
Brigáda - Večerní rozvoz objednávek po Praze vlastním vozem
Forbarf.cz je internetový obchod s výdejním místem na Praze 11 - Háje. Specializujeme se na prodej kvalitního mraženého masa pro psy od prověřených če... číst celé
22.05.2018
Nové obchodní podmínky /GDPR/
https://www.forbarf.cz/obchodni-podminky-nove-forbarf-cz číst celé
01.03.2017
Zapojili jsme se dle zákona do povinné evidence tržeb - EET
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Příběh Forbarf.cz a zdravého psího seniora
11.09.2020
Příběh Forbarf.cz a zdravého psího seniora
Tento článek jsme napsali na počest životního jubilea psí dámy, kvůli které Forbarf.cz před pěti lety vznikl. Ano! Ten puntikatý pes, nejasného původu... číst celé
Rozhovor s kolegyní Táňou, předvychovatelkou vodících psů
28.08.2020
Rozhovor s kolegyní Táňou, předvychovatelkou vodících psů
Věděli jste, že se můžete stát dobrovolníkem? Chcete vědět jak výcvik probíhá? Nebo jaké podmínky musíte splňovat? Vyzpovídali jsme naši kolegyni Táňu... číst celé
Med ve výživě psů
04.09.2019
Med ve výživě psů
Tento článek vám jako jeden z mála článků, odpoví na celou řadu otázek, se kterými se potkáváme od té doby, kdy jsme do nabídky produktů našeho obchod... číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamační řád

Reklamační řád

 

Na zboží (kromě krmiv a jiných výrobků s kratší expirací) zakoupené v našem obchodě se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Krmiva jsou produkty podléhající rychlé zkáze a tato záruka se na ně nevztahuje. Výrobce vždy na obale uvádí datum spotřeby.

Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je zpravidla 6-12 měsíců od data výroby a je uvedena na obalu.

Krmiva a jiné zboží podléhající rychlé zkáze skladujte dle instrukcí na obale zboží. Informace o zásadách skladování uvádí konkrétní výrobce na obale každého produktu.

Záruku nelze uplatnit v následujících případech:

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba nebo výrobcem garantovaná trvanlivost přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
  • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
  • Vada vznikla při nevhodném uskladnění krmiva zákazníkem.
  • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
  • Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
  • Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
  • Zboží bylo poškozeno živly nebo povětrnostními vlivy.

 

Zjevné vady zboží nám prosím oznamujte neprodleně!

V případě doručení zboží prostřednictvím spediční společnosti nebo prostřednictvím České Pošty si před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. Poškozenou zásilku v žádném případě nepřebírejte a trvejte na sepsání škodního protokolu, nebo na zápisu do protokolu o zásilce. Informujte nás neprodleně o této skutečnosti. Pokud je to možné, pořiďte fotografii poškozené zásilky pro snadnější vyřízení reklamace u přepravce.

 

Postup při reklamaci:

1) Kontaktujte nás e-mailem: objednavky@forbarf.cz, nebo poštou na adrese:  Jana Malá, Adamovská 1/803, Praha 4 – Michle, 140 00. V reklamaci prosím uveďte číslo objednávky a specifikaci zakoupného produktu, který chcete reklamovat.

 

2) Vždy je nutné doručit nám zpět reklamované zboží spolu s dokladem (faktura, paragon) o zakoupení zboží v našem obchodě:

- osobně na prodejnu Forbarf (Jažlovická 1314/13, Praha 11 – Chodov, 149 00),

- doporučeně poštou na adresu: Jana Malá, Adamovská 1/803, Praha 4 – Michle, 140 00.

 

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní. 

Dovolujeme si vás upozornit, že náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu hradí kupující. Doporučujeme vám zásilku pojistit pro případ ztráty. Reklamované zboží zaslané na dobírku nepřebíráme a zásilku vracíme zpět odesilateli.

 

Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30ti dnů od přijetí reklamovaného zboží.

 

V případě kladně vyřízené reklamace s vámi domluvíme vhodný způsob náhrady - výměnu zboží, případně vrácení kupní ceny zboží spolu s náklady (nebo poměrnou částí nákladů), které jste zaplatili za doručení zakoupeného zboží.

Novinky z našeho blogu

Příběh Forbarf.cz a zdravého psího seniora
11.09.2020
Příběh Forbarf.cz a zdravého psího seniora
Tento článek jsme napsali na počest životního jubilea psí dámy, kvůli které Forbarf.cz před pěti lety vznikl. Ano! Ten puntikatý pes, nejasného původu... číst celé
Rozhovor s kolegyní Táňou, předvychovatelkou vodících psů
28.08.2020
Rozhovor s kolegyní Táňou, předvychovatelkou vodících psů
Věděli jste, že se můžete stát dobrovolníkem? Chcete vědět jak výcvik probíhá? Nebo jaké podmínky musíte splňovat? Vyzpovídali jsme naši kolegyni Táňu... číst celé
Med ve výživě psů
04.09.2019
Med ve výživě psů
Tento článek vám jako jeden z mála článků, odpoví na celou řadu otázek, se kterými se potkáváme od té doby, kdy jsme do nabídky produktů našeho obchod... číst celé
Proč nakupovat maso ve specializovaných “BARF OBCHODECH”?
03.07.2019
Proč nakupovat maso ve specializovaných “BARF OBCHODECH”?
Kde nakoupíte kvalitní maso pro psy? Proč prodejci granulí a předražených produktů zařadili do nabídky maso pro psy? Jaké jsou výhodny a nevýhody náku... číst celé

 

 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.