


- Úvod
- Obchodní podmínky
- Reklamační řád
Reklamační řád
Zjevné vady zboží nám prosím oznamujte neprodleně!
Na zboží (kromě krmiv a jiných výrobků s kratší expirací) zakoupené v našem obchodě se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Krmiva jsou produkty podléhající rychlé zkáze a tato záruka se na ně nevztahuje. Výrobce vždy na obale uvádí datum spotřeby.
Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je zpravidla 6-12 měsíců od data výroby a je uvedena na obalu. Krmiva a jiné zboží podléhající rychlé zkáze skladujte dle instrukcí výrobce v odpovídajících teplotách. Informace o zásadách skladování uvádí konkrétní výrobce na obale každého produktu.
Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
- Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba nebo výrobcem garantovaná trvanlivost přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
- Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
- Vada vznikla při nevhodném uskladnění krmiva zákazníkem.
- Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
- Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
- Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
- Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
- Zboží bylo poškozeno živly nebo povětrnostními vlivy.
Chybějící produkty v objednávkách
Nesrovnalosti v objednávkách nám prosím oznamujte bezodkladně na e-mail: objednavky@forbarf.cz
V případě doručení zboží prostřednictvím dopravce si před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. Poškozenou zásilku v žádném případě nepřebírejte a trvejte na sepsání škodního protokolu, nebo na zápisu do protokolu o zásilce. Informujte nás neprodleně o této skutečnosti. Pokud je to možné, pořiďte fotografii poškozené zásilky pro snadnější vyřízení reklamace u přepravce.
Postup při reklamaci ve Forbarf.cz
Nepotřebujete žádný speciální formulář, reklamaci nám zašlete e- mailem:
1. Kontaktujte nás e-mailem: objednavky@forbarf.cz, nebo poštou na adrese: Jana Malá, Adamovská 1/803, Praha 4 – Michle, 140 00. V reklamaci prosím uveďte číslo objednávky a specifikaci zakoupného produktu, který chcete reklamovat.
2. Vždy je nutné doručit nám zpět reklamované zboží spolu s dokladem (faktura, paragon) o zakoupení zboží v našem obchodě:
- osobně do výdejního místa Forbarf (Jažlovická 1314/13, Praha 11 – Chodov, 149 00),
- jakýmkoliv dopravcem na adresu: Jana Malá, Adamovská 1/803, Praha 4 – Michle, 140 00.
Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní.
Dovolujeme si vás upozornit, že náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu hradí kupující. Doporučujeme vám zásilku pojistit pro případ ztráty. Reklamované zboží zaslané na dobírku nepřebíráme a zásilku vracíme zpět odesilateli.
Reklamace vyřizujeme většinou obratem. V případě, že je nutné vyjádření výrobce, vyřizujeme reklamace nejpozději do 30ti dnů od přijetí reklamovaného zboží.
V případě kladně vyřízené reklamace s vámi domluvíme vhodný způsob náhrady - výměnu zboží, případně vrácení kupní ceny zboží spolu s náklady (nebo poměrnou částí nákladů), které jste zaplatili za doručení zakoupeného zboží.