Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče. Omlouváme se, že Vás musíme obtěžovat touto informací.

KONTAKTY

Jana Malá - Forbarf.cz
Prodejna: Jažlovická 1314/13
149 00 Praha 11 - Háje
tel: +420 777349023
napište nám
Po a St: 18:00 - 20:00, úterý: zavřeno
Čt: 15:00 - 18:00, pátek: zavřeno

NOVINKY

arr3Zapojili jsme se dle zákona do povinné evidence tržeb - EET„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je... arr3Nové obchodní podmínky /GDPR/https://www.forbarf.cz/obchodni-podminky-nove-forbarf-cz... arr3RUŠÍME rozesílání masa po celé ČR !Velmi se omlouváme našim zákazníkům z jiných lokalit než je Praha a okolí, ale v důsledku... arr3ONLINE PLATBA KARTOURádi bychom Vás informovali, že od dnešního dne je možné v našem obchodě zaplatit objednávku, vedle...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 49 Kč
skladem

ANKETA

Jak se Vám líbí náš nový design internetového obchodu ?

Je to super !!! 59% Docela se mi to líbí 18% Původní design se mi líbil více 11% Vůbec se mi to nelíbí 12%

 


» Reklamační řád

Reklamační řád

 

Na zboží (kromě krmiv a jiných výrobků s kratší expirací) zakoupené v našem obchodě se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Krmiva jsou produkty podléhající rychlé zkáze a tato záruka se na ně nevztahuje. Výrobce vždy na obale uvádí datum spotřeby.

Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je zpravidla 6-12 měsíců od data výroby a je uvedena na obalu.

Krmiva a jiné zboží podléhající rychlé zkáze skladujte dle instrukcí na obale zboží. Informace o zásadách skladování uvádí konkrétní výrobce na obale každého produktu.

Záruku nelze uplatnit v následujících případech:

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba nebo výrobcem garantovaná trvanlivost přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.
  • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
  • Vada vznikla při nevhodném uskladnění krmiva zákazníkem.
  • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
  • Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
  • Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
  • Zboží bylo poškozeno živly nebo povětrnostními vlivy.

 

Zjevné vady zboží nám prosím oznamujte neprodleně!

V případě doručení zboží prostřednictvím spediční společnosti nebo prostřednictvím České Pošty si před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. Poškozenou zásilku v žádném případě nepřebírejte a trvejte na sepsání škodního protokolu, nebo na zápisu do protokolu o zásilce. Informujte nás neprodleně o této skutečnosti. Pokud je to možné, pořiďte fotografii poškozené zásilky pro snadnější vyřízení reklamace u přepravce.

 

Postup při reklamaci:

1) Kontaktujte nás e-mailem: objednavky@forbarf.cz, nebo poštou na adrese:  Jana Malá, Adamovská 1/803, Praha 4 – Michle, 140 00. V reklamaci prosím uveďte číslo objednávky a specifikaci zakoupného produktu, který chcete reklamovat.

 

2) Vždy je nutné doručit nám zpět reklamované zboží spolu s dokladem (faktura, paragon) o zakoupení zboží v našem obchodě:

- osobně na prodejnu Forbarf (Jažlovická 1314/13, Praha 11 – Chodov, 149 00),

- doporučeně poštou na adresu: Jana Malá, Adamovská 1/803, Praha 4 – Michle, 140 00.

 

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní. 

Dovolujeme si vás upozornit, že náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu hradí kupující. Doporučujeme vám zásilku pojistit pro případ ztráty. Reklamované zboží zaslané na dobírku nepřebíráme a zásilku vracíme zpět odesilateli.

 

Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30ti dnů od přijetí reklamovaného zboží.

 

V případě kladně vyřízené reklamace s vámi domluvíme vhodný způsob náhrady - výměnu zboží, případně vrácení kupní ceny zboží spolu s náklady (nebo poměrnou částí nákladů), které jste zaplatili za doručení zakoupeného zboží.